سمعک سپهر
مشاوره تلفنی

۰۱۳-۳۲۱۲۵۹۴۷

سمعک داخل گوشی هنزاتون و نکات تجویزی

سمعک داخل گوشی هانساتون با نام jazz معرفی می‌شود. سمعک داخل گوشی یا گوشی های شنوایی دیجیتال، دستگاه های الکترونیکی هستند که به افرادی که مشکل شنوایی دارند، کمک می‌کنند تا بهتر بشنوند. این دستگاه ها شامل میکروفون، یک بلندگو و یک مدار الکترونیکی هستند که به سمعک داخل گوش تبدیل می‌شوند.

سمعک داخل گوشی هنزاتون بسیار کوچک است و معمولاً درون کانال گوش (بر خلاف مدل BTE) قرار می‌گیرد. برای تنظیم صدای سمعک داخل گوشی، یک میکروفون داخلی موجود است که صدا را از محیط دریافت می‌کند و سپس با استفاده از مدار الکترونیکی، صدا را تقویت و به بلندگو منتقل می کند که به نوبه خود صدا را به گوش کاربر منتقل می‌نماید.

استفاده از سمعک داخل گوشی، برای افرادی که مشکل شنوایی دارند، می‌تواند کمک کننده و موثر باشد و آنها را قادر به شنیدن صداها و گفتگوها کند. در ادامه این مطلب از سمعک سپهر با مدل‌ها و ویژگی‌های این سمعک بیشتر آشنا می‌شویم.

 

مدل‌های سمعک داخل گوشی هنزاتون

سمعک هنزاتون مدل jazz ST (5 ) 10

۱. قابل تجویز با رسیور‌های M, P, SP

۲. بدون قابلیت های بی سیم و بلوتوثی

۳. تنظیم با HI-PRO

۴. Omnidirectional

۵. باتری 10
سمعک داخل گوشی هانساتون رشت

قدرت پوشانندگی رسیور (گیرنده‌) سمعک داخل گوشی هنزاتون

قدرت سمعک داخل گوشی هنزاتون بر اساس رسیور (گیرنده) آن تعیین می‌شود. هر چقدر رسیور سمعک قوی‌تر باشد، فضای بزرگتری اشغال می‌کند؛ در نتیجه سایز سمعک نیز کمی بزرگ‌تر می‌شود.

 

قیمت سمعک داخل گوشی هنزاتون

قیمت سمعک داخل گوشی هانساتون به چند عامل بستگی دارد، از جمله:

۱. مدل سمعک داخل گوشی: هنزاتون به عنوان یک شرکت تولید کننده سمعک داخل گوشی، انواع مختلفی از سمعک های داخل گوشی را ارائه می‌دهد. هر مدل از سمعک داخل گوشی ممکن است با ویژگی های خاص خود، قابلیت ها و سطح کیفی متفاوتی داشته باشد.

۲. ویژگی‌های فنی: ویژگی‌های فنی مانند توان باتری، صدای تقویت شده، تعداد و نوع برنامه‌های شنوایی و … نیز می‌توانند بر قیمت سمعک داخل گوشی هانساتون تأثیر بگذارند.

۳. محل خرید: قیمت سمعک داخل گوشی هنزاتون ممکن است بسته به مکان خرید، مانند فروشگاه‌های آنلاین یا فیزیکی و منطقه جغرافیایی متفاوت باشد.

سمعک Ite هانساتون رشت

خرید سمعک داخل گوشی از کلینیک سپهر

یکی از دغدغه‌های افرادی که به دنبال خرید سمعک هستند، اطمینان از کیفیت سمعک است. کلینیک تخصصی شنوایی سپهر به عنوان نمایندگی فروش سمعک هنزاتون در گیلان، انواع مدل‌های سمعک داخل گوشی هنزاتون و سایر برندها را با کیفیتی تضمینی و قیمتی رقابتی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

جهت خرید سمعک در گیلان  می‌توانید از طریق تماس یا شبکه‌های اجتماعی با ما در ارتباط باشید و ضمن دریافت مشاوره، سمعک خود را با قیمتی مقرون به صرفه و مطابق با استانداردهای روز جهان سفارش دهید.

 

سوالات متداول

آیا قیمت سمعک در گیلان با سایر استان‌ها متفاوت است؟ به طور کلی قیمت سمعک به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. سمعک سپهر به عنوان نمایندگی فروش سمعک هانساتون در گیلان، تمام محصولات را با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

 

ویزیت در منزل

این موضوع اجتناب ناپذیر است که گاهی اوقات به دلایلی از جمله کهولت سن، محدودیت‌های کرونا، بیماری، مشکلات تردد و… امکان مراجعه حضوری به کلینیک وجود نداشته باشد. به همین دلیل کارشناسان ما در کلینیک سپهر آماده ارائه خدمات تخصصی در منزل می باشند .

ویزیت در منزل شامل خدمات زیر است :

  • ارزیابی تخصصی شنوایی
  • مشاوره و تجویز سمعک
  • قالب گیری از گوش

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت برای تجویز سمعک در منزل با ما تماس بگیرید