سمعک سپهر
مشاوره تلفنی

۰۱۳-۳۲۱۲۵۹۴۷

هر آنچه باید درباره سمعک BTE یا پشت گوشی بدانید! + مزایای آن

آشنایی با سمعک پشت گوشی

سمعک‌ پشت گوشی یا  (BTE (Behind The Ear یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین انواع سمعک ها در جهان هستند. این دستگاه‌ها به افرادی که با مشکلات شنوایی مواجه هستند، کمک می‌کنند تا بهتر بتوانند صداها را بشنوند و از محیط اطرافشان آگاه شوند. در ادامه این مطلب از وبلاگ سمعک سپهر به مشخصات و ویژگی‌های سمعک پشت گوشی خواهیم پرداخت.
 

 مزایا و ویژگی‌های سمعک BTE

۱. قدرت و عملکرد بالا: سمعک‌های پشت گوشی به دلیل طراحی‌شان و اندازه بزرگتر، باتری‌های پرقدرت‌تری دارند و در کنار ویژگی های مختلف، قابلیت ارائه عملکرد بالاتر و بهتری نیز دارند.
۲. استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته: این نوع سمعک‌ ها معمولاً از تکنولوژی‌های جدیدتر مثل حذف نویز، اتصال به دستگاه‌های هوشمند، تنظیم خودکار صدا و … بهره می‌برند که به بهبود کیفیت شنوایی و تجربه‌ی بهتر کاربر کمک می‌کند.
۳. راحتی استفاده: بخش‌های الکترونیکی این سمعک‌ها در پشت گوش قرار می‌گیرند که باعث راحتی بیشتر در استفاده می‌شود. همچنین تعویض باتری و جایگذاری این سمعک ها روی گوش بسیار راحت است
۴. طراحی جذاب و کاربردی: به کمک طراحی پیشرفته، سمعک‌های پشت گوشی امروزی ظاهر زیباتری دارند و معمولاً به شکل‌ها و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند.
۵. اتصال مستقیم به تلفن‌همراه: در اکثر مدل‌های BTE، قابلیت اتصال به تلفن‌همراه و دستگاه‌های هوشمند وجود دارد که امکان مدیریت سمعک از راه دور را به کاربر می‌دهد.
 
اگر با مشکلات شنوایی روبرو هستید و به دنبال یک راه حل برای بهبود شنوایی هستید، سمعک‌ پشت گوشی میتواند یک انتخاب مناسب باشد. هرچند که انتخاب بهترین سمعک برای شما بستگی به نیازها و نوع کم شنوایی شما دارد.

ویزیت در منزل

این موضوع اجتناب ناپذیر است که گاهی اوقات به دلایلی از جمله کهولت سن، محدودیت‌های کرونا، بیماری، مشکلات تردد و… امکان مراجعه حضوری به کلینیک وجود نداشته باشد. به همین دلیل کارشناسان ما در کلینیک سپهر آماده ارائه خدمات تخصصی در منزل می باشند .

ویزیت در منزل شامل خدمات زیر است :

  • ارزیابی تخصصی شنوایی
  • مشاوره و تجویز سمعک
  • قالب گیری از گوش

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت برای تجویز سمعک در منزل با ما تماس بگیرید